Lista!

Tagen från världens bästaste kusin Frida, hennes blogglänk → http://fridahanssons.devote.se

10 frågor om mej själv

ditt namn?
- Mathilda
när fyller du år? - 29 december
vad har du på dig just nu? - ett par mörka jeans g-star jeans, en svart/vit randig tröja med puffärm och färgglada strumpor!
vilken årstid är bäst? - SOMMAR! Men tycker om vintern också p.g.a julen, nyår och min födelsedag!
vad tycker du mest om hos dig själv? - Att jag inte är som alla andra, inte för att skryta men.
vad är du bra på? - Jadu, det är ganska svårt att säga såhär. Gillar inte att skryta direkt haha.
vem älskar du mest på denna jord? - familjen och släkten I guess! Mina närmsta vänner också såklart.
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Tillsammans med någon, haha!

5 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? - Ingen vet allt såklart haha men det är väl Frida. Vilma vet en hel del också iof, oh Sara.. Haha. Mamma vet också mycket.. LOL!
vem är roligast av dina vänner? - SARAAAA! Vi har sån cp:ad humor så hähä.
vem är snyggast av dina vänner? - Alla mina vänner är snygga, jag umgås bara med snygga människor! HAHAHA. Nej men alla mina vänner är snygga, både på insidan och utsidan.
vem är den du helst har filmkväll med? - Mina närmsta vänner ofc!
du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? I dunno.. Haha!

9 frågor om idag
vad har du gjort? - Gått i skolan, hjälpt mamma med julklappar och tittat på tv.
har du varit glad idag? - Som vanligt typ.
har du varit ledsen idag? - Inte vad jag vet, haha.
har du gjort något bra idag? - Nej inte riktigt, kanske varit i skolan om det är bra? Haha.
vad ska du göra nu? - Skriva klart detta och kolla runt lite tills hockey-matchen slutar.. Oh man, är klockan redan tio över nio!?
har du gjort något dåligt idag? - Japp.
har du duschat idag? - Nej, faktiskt inte.
är du trött nu? - Sådär, lite kanske.

telefon/mobil
vem ringde du senast? - Jag vet faktiskt inte.
vem ringde dig senast? - Mathilda tror jag.
vem sms:a till dig senast? - Jag vet inte för jag fick precis sms som jag strax ska checka!
vem sms:a du till senast? - Sara haha!

övrigt
är du hungrig just nu? - NEJ FIFAN!
vad är klockan nu? - 21:10
vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - Facebook och blogg.se.

familj
hur länge sen var det du träffa din morsa? - Typ fem minuter sen men hör hennes röst härifrån. 
hur länge sen var det du träffa din farsa? - Ett par timmar sen.
har du syskon? - Japp, två bröder!
har du något djur? - Ja en gullig liten border collie som jag älskar till tusen!
lyssnar du på musik just nu? - Ovanligt nog no.

kärlek
har du kysst någon idag? - Nej.
har du ett förhållande? - FOREVER ALOOOONE!
är du romantisk? - Jag vet inte men jag kan inte tänka mig att jag är det, haha!
har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - No?
är du svårflörtad? - Det vet jag inte.
har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - Tyvärr ja.
har du nån gång slagit någon? - Japp, min lillebror.
har du lekt med någons känslor? - Nej!
vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Förhållande!
har du varit tillsammans med två samtidigt? - Nej jag är ingen player.
är du en bra pojk/flickvän? - Jag vet inte men jag skulle aldrig vara otrogen. Så falsk är inte jag.
vem sov du senast bredvid? - Min lillebror..
vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - Det kommer jag inte ihåg..
hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - Typ 24/25 och 26/27
har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - Men ja jag vill bli tillsammans med en sexårig tjej.


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0