Justin Drew Bieber

Hey dolls!

Har precis ätit upp pizza och jag dööööör, ska aldrig mer äta det. Punkt slut.

Min mobil fungerar nu! WOHOOOO. Eller ja det skrev jag ju förut men.. Tog bort alla gamla JB-bilder och ersatte dom med 634 nya, som en liten present till telefonen! Hihi.

Ska också fixa in schemat på telefonen nu, alla appar och sånt försvann ju som sagt.. Så har fixat ner skolappen igen, yess!

Ska inte tråka ut er mer med massa skit jag redan berättat, haha, men ville uppdatera er lite.

PEACEOUT!


Kan någon svara mig varför jag lyssnar på den här nu istället för ett halvår sen då den var poppis?


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0