Julafton 2morrow!

Hello darlings!

Vaknade klockan åtta och jag är så jäkla trött på att vakna så förbannat tidigt och inte kunna somna om... Gick och la mig 00:30, vaknade 03:00 och gick på toa sen låg jag i sängen och somnade inte förrän 03:30 sen vaknade jag 07:51 så jag har inte fått jättemycket sömn direkt.. ÅHH!

Men iallafall. Började dagen med en supergod frukost - scrambled eggs! Det gör att man blir på bra humör så det är väl super!

Idag ska jag inte göra mycket. Det planerade är väl att duscha, slå in mammas grejer, lägga paketen i påsar som ska tas med till Frida och måla naglarna. Måste också plocka fram kläder till imorgon och bestämma hur jag ska ha håret fast det är ju inte jätteviktigt kanske. Har inga bra kläder att ta på mig så det känns super, verkligen! WOHOOOO liksom, det är bara så grymt!

Aja ska sluta med sarkasmen nu och göra något annat tråkigt skit på datorn.

Puss!


Blir väl antagligen nåt sånt här.. Lol. Min nya profilbild på youtube och twitter.


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0