Jag för två år sen..


Kollade igenom min gamla blogg och jag träffade Filip & Fredrik den 4 december 2009! Sjukt coolt ju. Var också blond då, hade en alldeles för liten jacka, gick bara runt i hoodies & mjukisbrallor, spenderade alla mina pengar på skitgrejer och var som en kille med Emma. Men kul hade jag.

Postat av: Anonym

Hejsan! Ville bara säga att jag har öppnat min novell om Justin Bieber nu och första kapittelet är redan ute :) Du hittar den här: http://perfectbieber.blogg.se/

2011-12-02 @ 22:56:44

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0