Hemkommen från skolan

Hello darlings!

Förlåt för att jag suger på att blogga för tillfället och jag vet att jag sa att det ska komma upp mycket fler inlägg när jag kan mobilblogga, men så gör det inte det.. Men nu är det slutet av terminen och jag orkar inte fokusera på datorn i första hand jämt liksom. TVn kan också komma delad, looooool.

Men igår hade vi uppvisning för föräldrarna om Antiken och det gick faktiskt bra, om jag får säga det själv. Innan det, precis efter skolan, drog jag, Emma och Sara till pizzerian och jag och Emma delade på en pommes frites-tallrik för jag var inte så hungrig och Sara tog också det. Vi satt och snacka och sen stack dom andra tjejerna i vår klass som ätit med oss och sen vart det lite känsligt på slutet så vi stack haha. No comments.

Sen blev klockan kvart över fem och vi gick till P1 och började fixa och dona litegrann, sen vart klockan sex och föräldrarna kom och nervositeten bröt ut! Började med SOn och både det och engelskan hade jag med Izabelle, och vi skakade som sjutton innan! Trodde att jag skulle dö, men när vi väl stod där avtog nervositeten efter en stund. Men det var nog mest för att jag inte vågade kolla upp en ända gång.

Sen hade vi engelskan och den gick mycket bättre för jag var inte ens nervös innan det och sen kom pjäsen.. Oh gosh, mamma sa att jag hade asdålig hållning och att jag puta ut med magen.. FML. Måste sett ut som en tjockis med bondkläder fast jag skulle vara en stor och stark krigare..

Imorgon spenderas kvällen hos Sara med Paranormal activity 2 och Emma! Trevlans men jag vet inte än om jag ska sova över eller inte, jag ändrar mig hela tiden. ÅHH! För tänk vad roligt att gå hem mitt i natten efter att jag kollat på min första skräckfilm liksom. Jag skulle typ dö. Eller jag KOMMER dö.

Okej ska sluta skriva nu, PUSS!


Failad indian på bilden.. (igår alltså!)


Pommes frites-tallrik som Emma pepprat med grillkrydda.


Sara berättar om sin gud!


Kolayoghurt i pausen.


Jag ser ut som en bonde men ska vara en krigare... Jag skulle också vara en kille men jag skulle seriöst kunna ha det där i skolan fast ett flätat skärp istället.. Gah!


Jag ser ut som en häst men det här var när allt var klart!


Coca cola light på pizzerian sen.. Japp, vi åt pizza sen från samma pizzeria! Pinsamt värre...


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0