Hej bloggen, är så jäkla glad just nu! Vi ...

gosmsphoto132475 (MMS)

Hej bloggen, är så jäkla glad just nu! Vi öppna alla paket för kanske 45 minuter sen och jag fick EN SURFPLATTA, EN CYKEL, PS3 MOVE, två ts3-spel, en hoodie, ett par leggings, ett ps3 move-spel, tofflor, två graffiti-nagellack, ett nagel-kit och lite annat! SUPERNÖJD är bara förnamnet! Så jävla glad är jag!!!!!! Just det, never say never fick jag också! Bilder kommer upp när jag kommer hem nångång efter svensson svensson. Ha en bra fortsatt jul! <3



Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0