Frideli!

Hey darlings!

Chillat hela dagen och väntat på telefonen som aldrig förändrats, så mamma ska köpa en ny (likadan) för Isaks pengar senare i veckan.. Ungen får ju skylla sig själv när han inte kan vänta på att jag ska vakna.

Vid fem-tiden drog jag till Frida och vi snackade, åt glassbåtar, tittade i skolkatalogen, m.m. JAG FICK OCKSÅ LUKTA PÅ SOMEDAY FÖR FÖRSTA GÅNGEN!!!!! Jag typ DOOOG, fyfan vad gott det lukta! Gick hem runt halv sju och åt och satte mig och kolla på nån Heston-grej, en kille som tar ett årtal, t.ex. 60-talet (det gjorde han idag), och så gör han ashäftiga rätter som ska påminna en om det talet. Det är också mycket häftiga grejer, illusioner. En svamp kan t.ex. vara en smörkola. Men ni fattar, sånt där ascoolt.

Imorgon är det skola.. Och jag måste släppa på min rosa HTC och nu har jag inget schema.. Asså jag fattar inte ens hur jag ska klara av la telefona. Kommer iaf mobilblogga oavsett, den här kameran är bara bättre + har blixt. Yaay. Innehållet i den suger och kvalitén suger dock, till skillnad från min XPeria.

Ska läsa runt lite ett tag nu, puss på er!


Jag skulle seriöst döda för det här håret.. Källa: weheartit.



Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0