Fredag 2morrow!

Hey darlings!

Skoldagen var väl helt okej, som vanligt typ.. Men det var ju torsdag så ahh. Men på bussen imorse var jag inne på fb (det hade kommit en uppdatering så jag var superglad) och så såg jag att Justin la upp en status och kommenterade massa så jag dog inombords och började spamma hans inlägg! Gjorde det i ungefär en timma tills Linda sa 'ner med mobilerna!' höhöhö. Fick 24 vänförfrågningar under den tiden, gahh.. Så kollade igenom alla och alla var från Indonesien. Japp.. Tog bort alla.

Har också äntligen fått ner Twitter till telefonen, YES! Awesome. Nu har dock vinterkräksjukan börjat sprida sig lite smått och jag dör inombords. Jag är som sagt ett bakteriefreak och jag har en STOR fobi för spyor/smittor av spyor.. Jag äter INGENTING förrän jag kommer hem från skolan för jag får för mig i hjärnan att jag inte spyr ifall jag inte äter någonting. Dumt men det hjälper mig iallafall att komma till skolan, skolkade när jag var mindre för jag var så himla rädd.. Tur att det inte var speciellt viktigt då.

Ska ta mig en snuskkopp te nu bara för att jag ska bannemig lära mig att dricka det! Jag längtar tills jag kan skriva såhär i bloggen 'ska nu ta mig en stor kopp te och mysa i soffan!' eller mobilblogga bilder på enorma tekoppar i vitt med röda prickar.. #dreambig hahaha!

Vi hörs senare/imorgon.

Puss!




Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0