Fråga&Svar



Svar till Viki: Det står hemsidans namn på bilden, kan inte kopiera den rakt av men om du läser den så kan du klicka dig in dit och kika vad den kostar.

Och anledningen till att jag tog med ... är för att vem är du!? Vill ju säga tack men om du inte skriver namnet så går det inte. Jag vet att du bor i närheten där jag bor iallafall för jag kollade upp IP:t men man ser inte så mycket mer än i närheten där personen bor.

Så kommentera gärna härunder vad du heter om du läser detta, för jag känner dig ju antagligen? Iallafall vet vem du är.


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0