Everyday I see my dream

Hello darlings!

Har chillat hemma mesta delen av dagen och har varit ovanligt känslig idag, #beingateenagersucks. Sen vid fyra kom pappa hem och då hade han tydligen med sig ett paket till mig och jag fick inte titta så jag gick ner i källaren men när jag kom upp hade mamma och Jonas (min storebror) gått till Frida (min kusin), där vi ska fira jul i år, så det är antagligen något stort.. ME LÖVES! Hahaha. Tänker dock inte säga vad jag hoppas på hihi.

Men sen när dom kommit tillbaka åkte jag och pappa ut till Marieberg. Köpte typ 7-8 julklappar/födelsedagspresenter till mamma och så fikade vi! Ni får veta vad på julafton då hon också fyller år hoho.

Sen när vi kom hem åt vi lite middag och sen smsade jag och sen satte jag mig här. Cravar att få dra ut och springa just nu men det är för mörkt och kallt. FML.

Hörs senare babes, DAN FÖRE DAN FÖRE DOPPAREDAN!


Chiddevipp och light cola vilket verkligen behövdes för jag vill inte ens veta hur mycket kalorier det fanns i den där lilla grejen.. Men jag åt inte upp hela haha.


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0