Designkrångel..

Hello darlings!

Förlåt för att jag inte har bloggat och förlåt för att det har krånglat med designen! Jag har inte varit inne på datorn på hela veckan och har därför inte kunnat titta in så designen blev bra och så men alla mina vänner sa att dom inte såg nånting när dom gick in på min blogg och jag ba 'men tryck F5! gå in på explorer!' men dett fungerade inte och nu förstår jag varför, jag tog bort bloggen där jag gjorde bilderna! Åhh, men nu ska det fungera och ifall det inte gör det så tryck på F5!

Dagarna i skolan har varit ganska roliga faktiskt. Blev mycket skratt igår för Oskar ritade väldigt fina bilder på NO:n och 'lekte' med...... HAHAHAHAAHA! Skolarbetet var också roligt med mycket skratt. Dagen var väl helt okej, har varit helt lycklig och på bra humör hela dagen. Vet inte varför men.. Bussresan hem blev inte lika rolig dock looool! En kille blev ledsen for no reason.. Ni som känner mig fattar nog vem.

Imorgon kväll ska vi ha redovisning för våra föräldrar med antiken och jag är så jäääkla nervös! Tyvärr ska vi inte vara där förrän kvart över fem och vi slutar skolan halv fyra.. Men jag och Sara drar till pizzerian och cäter och chillar tills klockan är typ fem. Palla sitta i skolan och ruttna liksom! Men wish me best luck typ...

Förlåt om stavningen är kass men blogg.se laggar sönder i internet explorer och dumhuvudena som jobbar där gör inte ett skit åt det. Börjar bli så j*vla trött på den här skitbloggportalen för otrevlig personal och dålig service men jag tänker inte byta till devote igen och bli ännu missnöjdare. Nu ska jag stanna här!

Hörs senare ikväll dolls, ni kommer få se awesome bilder.

Puss!


Fuldag.se



Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0