Dag 9

Dag 9 – Min skola

Jag går på Lillåns skola 7-9 och det ligger i Lillån? Lol.
Skolan är typ formad som ett E och har jättedåliga skåp för långa personer får underskåp och man får inte byta..
Sen finns det 4 arbetslag och jag går i arbetslag 2. Säger man att man går i arbetslaget? Jag har ingen aning (efterbliven...).

Sen så finns det paviljonger på utsidan utav skolan (och jag fick oturen att ha 80% av lektionerna där.. även mitt hemklassrum är där) och bilden, tekniken, musiken och slöjden är också utomhus fast i ett annat "hus" eller vad man säger. 

Vet inte vad mer jag ska säga om min skola?


Har visat den här bilden 1000 gånger men det är iaf skåpsalen.


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0