Dag 9

Dag 9 - Något jag förr hatade och som jag nu gillar

Mörk choklad. När jag var liten typ dog jag när jag åt mörk choklad men nu äter jag knappt någon annan, det godaste jag veeet!

Fisk. När jag var liten kunde jag knappt se på en fisk utan att få kväljningar men nu är det typ det godaste jag vet. All undervattensmat är great.

Gina tricot-modet. Förut hatade jag allt som hade med Gina tricot att göra för att alla köpte det! När det randiga tröjan var populär köpte ALLA det, m.m. men det var också i den vevan som jag började älska Gina tricot, och nu är jag fast. Lol.



Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0