Dag 7

Dag 7- Dröm pojkvän

Min drömpojkvän.. Justin Bieber är min drömpojkvän! Men innan jag når dit kommer jag säkert få några andra.

♥ Samma humor som mig!
♥ Se hyfsat bra ut iaf
♥ Inte röka eller dricka
♥ Inte skryta, alls
♥ Inte söka efter uppmärksamhet av alla 24/7
♥ Inte skämmas för mig
♥ Våga skämma ut sig
♥ Våga säga vad han ärligt tycker, inför alla
♥ Gilla att göra töntiga grejer, typ som att spela in en film när man mimar och tönt-dansar till en låt
♥ Vara mysig, typ hålla hand in public och sånt

Yup, men såna killar kan man bara drömma om. Right?


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0