Dag 5

Dag 5 - Min största rädsla

Min största rädsla är spyor. Jag får panik ifall någon spyr. Jag börjar typ gråta och skakar och allting. Anledningen till det är att jag är rädd att bli smittad och spy på en allmän plats. Helt jävla insane men så är det iallafall. Och det är inte någonting jag kan få ut ur mitt huvud för tro mig, jag har försökt. Det sitter därinne som en galen sjukdom. Men det är väl det rädslor gör i guess.

Skiten gnager in sig djupt i mitt huvud. Förra året trodde jag att om jag inte åt någonting eller drack någonting på hela dagen så skulle jag inte spy. Sen när jag kom hem åt jag så mycket jag kunde tills jag nästan mådde illa och ville gå och spy, lol.

Det här året har jag läst i en tidning att det tar tre dagar från att man blir smittad till att man spyr, så jag räknar dagar då jag måste vara viktig med att tvätta händerna noga och inte ta på saker och sen äta i skolan, o.s.v. så jag inte spyr på t.ex. dagar då jag ska göra någonting.

Det låter sjukt och det är sjukt men när jag väl får för mig saker blir allt bra i min lilla hjärna. Tur att det bara är på vinterhalvåret skitn' håller på. Annars skulle jag dö.


En snygg bild på min lillebror från en utomhusfotografering förra året ungefär runt efter jul.



Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0