Dag 3

Dag 3 - Berätta om en händelse du skulle vilja uppleva igen

Det finns så himla himla himla många, men om jag måste välja en är det väl när jag och Emma spelade in när vi skreksjöng till Party in the usa och la upp på youtube.. Minnen for life med den tjejen alltså! Det var i början av 2010, snart två år sen.. Helt jävla sjukt vad fort tiden går.


OMG så vi såg ut.. Titta mitt hår och mina ögon, jag såg ut som en man! Hahaha..

God jul förresten, hoppas att jag får någonting intressant. Lol. * Host * Tidsinställt * Host *


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0