Dag 17

Dag 17 – Mitt starkaste sommarminne ifrån i somras

Mitt starkaste sommarminne från i somras är nog Åhus med min kusin. Det var typ den roligaste gången jag varit i Åhus, även om jag var lite tjurig då och då.. Hade hela tiden något att göra och någon att vara med, tack för världens bästa vecka min finaste kusin! ♥


Fattar inte hur Frida orkade synas med mig för jag var så äckligt ful då..

Postat av: Frida

Naaaw, det är jag som ska tacka för att jag fick följa med och ha en helt fantastisk vecka! Kommer aldrig glömma det, var underbart! <3

2011-12-10 @ 18:43:36

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0