Dag 15

Dag 15 – Min senaste utomlandsresa

Min senaste utomlandsresa var till Grekland. Har inte lagt upp bilderna därifrån än så jag vill inte avslöja för mycket men..

Kan säga att jag åt Souvlaki (ett spett med en krydda på som gör köttet/kycklingen alldeles sött) typ fyra dagar i rad. Lunch och middag alltså, så grymt jäkla gott. Något jag saknar enormt mycket.. Sen så solade jag, fast inte överdrivet mycket. Badade en massa, var nere vid havet en kväll, tog lite bilder, chillade i hotellrummet, läste en tidning om 1D och JB som jag var typ överlycklig över.. Ja, en grym utomlandsresa. Men inget slår ju Turkiet.






Ursäkta för min fulhet men orkade inte ens bry mig därnere.. Lol.


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0