Dag 11

Dag 11 – Något jag vill uppleva igen

Jag skulle vilja uppleva Paris igen. Det var skitkul men jag var så liten så det blev inte på samma sätt.. Liksom skulle vi till Paris nu, jag skulle fotografera GALET mycket. Jag skulle åka mycket mer karuseller och jag skulle nog bara ha mycket roligare och uppleva mycket mer än vad jag gjorde.
Ångrar hur mycket som helst från den resan, att jag inte åkte upp i Eiffeltornet, att vi inte tog några kort, att jag inte åkte The Hollywood Tower Hotel igen.. (seriöst den roligaste karusellen EVER)

Men det kommer jag nog göra snart igen. Kanske inte detta år eller nästa, men någon gång!

(Vi glömde som sagt kameran så det blev 0 bilder från den resan.. *suck*)


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0