Dag 10

Dag 10 – Min klass

Jag går i 7B på Lillåns skola och vi är 29 elever, den största klassen. Det är 18 killar och 11 tjejer tror jag? Ingen aning...

Dom flesta killar är jättesnälla och asroliga, men några är asjobbiga och är typ wannabe roliga och wannabe populära? Skulle helst utav allt skicka ut några speciella killar men dom ska vi inte nämna här, tihi.

Tjejerna då. Alla tjejer är jättesnälla men alla delar inte samma intressen så det blir ju att man är med dom som liknar en mest och så.. Fast det finns några få tjejer som är ganska jobbiga och irriterande men i vissa situationer är dom precis som en själv, det är väl bristen på självförtroende bland ett visst folk?

Vår klass både suger och äger. Ifall vi skulle kicka ut ett par killar och slänga in några tjejer som jag känner från förut, då skulle vår klass bli bäääst! Hihi.


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0