Dag 1

Dag 1 - Det här stör jag mig på

Oh gosh det finns för mycket grejer jag stör mig på.. Kan nog inte skriva allt haha.

Men några utav dom är väl folk som är en person via datorn och en helt annan på riktigt. Typ vågar dryga och mobbas på internet men håller tyst i verkliga världen. Och så stör jag mig på falska människor. Och skitsnack. Och vänner som håller på och säger att dom inte litar på en fast dom inte har nån anledning att inte göra det?

Och så stör jag mig på att två par i Teen mom hela tiden går tillbaka till varandra.. So annoying! Och så stör jag mig på typiska svennar.. Traditioner och att man ska träffas med vissa människor hela tiden och si och så. Släpp loss lite vafan.



Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0