Blogg.se laggar..

Hej darlings!

Skoldagen idag var faktiskt riktigt rolig. Först idrott och det var väl helt okej, vi gjorde
'antiken'-skit och vår lärare tog kort.. Lol.

Sen hade vi svenska och då tränade vi igenom våra scener, sen hade vi SEL
och där spelade vi upp det och fick fika för att det var sista gången.

Sen var det lunch och det var nåt skitsnusk och man fick kväljningar av lukten
men det smakade ändå helt okej.. Sen gick vi och köpte baguette och chillade
som vanligt.

Sen var det musik och det var typ den roligaste musiken EVER! Kan byta mellan
tre ackord nu, hihi. ' stolt '

Sen SO och nu är vi snart klara med powerpointen, YESSS! Sen engelska och där
kollade vi på goal.

Blogg.se laggar, därför är texten lite krezikrezi.

Igår slutade vi tjugo över två för våran spanskalärare var sjuk, gryymt chill!

Har också druckit upp en hel kopp te nu för första gången i mitt liv, vill bli en te-drickare.
Har typ varit min dröm sen jag började se jättefina stora te-koppar och alla skriver
om hur mysigt det är att dricka te i höstmörket och blablablabla.

Men nu ska jag äta ballerina pepparkaka och titta på CSI!

Puss på er.



Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0