25-dagars lista (igeeeen!)

Dag 1 - Det här stör jag mig på
Dag 2- Innehållet i min väska
Dag 3- Berätta om en händelse du skulle vilja uppleva igen
Dag 4- Sporter jag gått på genom tiderna
Dag 5- min största rädsla
Dag 6-Något jag ångrar
Dag 7- Dröm pojkvän
Dag 8-En dålig vana jag önskar att jag inte hade
Dag 9- Något jag förr hatade och som jag nu gillar
Dag 10-Betydelse/anledning till mitt bloggnamn
Dag 11- Varför jag började blogga
Dag 12- Om 10 år..
Dag 13- För 10år sedan...
Dag 14- mitt bästa köp
Dag 15- Min bästa sommar
Dag 16- Något jag inte kan leva utan
Dag 17- Mina 3 favorit saker
Dag 18- Mitt favorit plagg
Dag 19- Något du ser fram emot,och varför
Dag 20- Smink du använder
Dag 21- En artist du gillar
Dag 22- En tv-serie du gillar
Dag 23- En semester du kommer ihåg
Dag 24- Ens sak du aldrig kommer göra
Dag 25- Något som du gjort och som du helst vill glömma


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0