Waytobieber

Jag tävlar om en egen karaktär i senaste berättelsen "Remember When" på http://waytobieber.blogg.se/

Hela ditt namn: Mathilda Stigebäck, Mathie blir jag kallad då och då.

Utseendebeskrivning: Jag är 163,5 lång och jag har ganska korta ben, typ brun/orange:t hår med blonda inslag här och där. Blåa ögon som ibland skiftar i grått enligt mig själv, har även fräknar.. Är ganska mullig också. 
 
Tre typiska meningar/ord du ofta säger: Oh my god/(försöker träna mig själv till att säga)Oh my bieber, ofta och seriöst. 
 
Intressen: Datorn, jag älskar att läsa långa noveller, göra designer, redigera bilder, blogga, m.m.
Fotografera, ifall jag har kameran i handen kan jag fotografera allt och inget! T.o.m. dom mest ointressantaste grejerna. Jag förevigar så många minnen jag kan, även trista hemmakvällar.. 
Nageldesign, jag älskar att måla naglarna och dekorera naglar och hålla på.
Vara med vännerna såklart men jag umgås bara med några få personer men det blir några gånger i veckan iallafall.
Skriva lååånga texter, berättelser, sånger (ganska dåliga men ändå), dikter (samma där), jag bara gillar att skriva texter!

Personlighet: Jag är otroligt lat, haha, fast ibland får jag för mig att göra massa konstiga hälso-grejer, som att börja räkna kalorier, simma, cykla, you name it.
Jag är också lite utav en pajas tror jag, folk skrattar ofta åt mig när jag gör dumma grejer eller säger något konstigt.
Jag är ganska envis också tror jag, jag måste alltid ha rätt.  
Jag kan vara ganska.. Inte beskyddande (haha) men om t.ex. skolans b****ar drygar mot någon utav mina kompisar kan ord flyga ur mig som jag aldrig trodde att jag skulle våga säga.

Hur du är som kompis: Jag frågade min kusin och hon svarade såhär: "Så jävla rolig, skön och härlig på alla sätt, kan säga några meningar som kan få en att aldrig sluta skratta, alltså väldigt glädjespridande och underbar! (Hon känner mig mer än någon annan så därför frågade jag henne, haha. ♥)

Hur dina kompisar beskriver dig: Omtänksam, envis, generös, underbar (igen) och ganska blyg i vissa tillfällen.
(Fråga min kusin igen, haha! ♥)

Vad du vill bli inom framtiden: Jag vill antingen jobba inom musik- eller filmbranschen eller så vill jag bli fotograf. Ifall inget utav det händer skulle jag mer än gärna vilja jobba mot djurplågeri och med djur som blivit utsatta för djurplågeri.  

Bild på mig: (Jag kunde inte bestämma mig så jag la ut två istället...)




(Gjorde mellanrum mellan varje "fråga" för annars blev det jättejobbigt att läsa)


Postat av: Fella&Cindra

hej sötnos!

tänkte fråga dig en grej, kommer du ihåg justinbieber.blogg.se av nelly witzäll tror jag hon hette? vet du vad hennes nya blogg heter? bara undra, kommer ihåg att jag klickade in på hennes nya för jäääättelänge sen, men minns inte vad den heter :o kram!

2011-08-03 @ 10:08:23
URL: http://bieb.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej jag har gjort en ny blogg om Justin bieber nu och det skulle vara super duper kul om du ville följa den :D Du hittar den här: http://neversaynever.tk/



Ha en strålande dag kramizar <3

2011-08-03 @ 23:51:48

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0