Universums godaste maträtt!

Igår kväll provade mamma att göra Risotto och daaaaaaaaaaaaaaaaaaamn vad gott det var! Min nya favoriträtt helt klart! Vi gjorde sparrisrisotto och jag säger bara.. JUUUUUUUUUUUM!


Jag är kär i sparris, jag åt typ hundra stycken. FÖRBANNAT GOTT ALLTSÅ! Det var som en speciell smak som man inte kan förklara, sen var konsistensen helt underbar och sen sparris på det... Kan seriöst inte beskriva med ord hur gott det var!


Postat av: JBiebzNovell

Såg att du gillar Justin Bieber så ville bara passa på att säga att andra kapitlet av min nya novell är uppe NU! :)

Skulle betyda något enormt om du ville läsa den och gärna lämna en kommentar, tack så mycket :)

2011-08-16 @ 20:22:20
URL: http://jbiebznovell.blogg.se/

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0