Turkiet-inläggen..

Nu har jag completely lost my mind or something. Har blandat ihop Turkiet-bilderna och nu kommer jag inte ihåg någonting! Har suttit och hållt på med datum och bilder och försökt para ihop det så det stämmer men jag får inte ihop det så resten utav bilderna slänger jag in i ett inlägg.

Postat av: Sophie'

Godmorgon, sovit gott? :)

2011-08-19 @ 09:44:23
URL: http://sssophiies.blogg.se/
Postat av: Emma

sv; Jag vet inte vad storleken var men jag sparade en bild och sen skrev ut på min fotoskrivare, och fick klippa till den när den var utsakriven så att den skulle passa till framsidan:)

2011-08-19 @ 18:01:59
URL: http://emmabloomberg.blogg.se/

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0