Tidsinställa inlägg

Hello darlings!

Tänkte tidsinställa lite inlägg nu innan skolan börjar för jag har verkligen inte någon lust att blogga när jag är inne på datorn.. Jag vill bara kolla facebook, twitter, novellbloggarna, ni vet.. Jag sa det ju i förra inlägget.

Idag är det kalas hos Frideli som sagt. Om jag har sagt det? Jag kommer inte ihåg lål. Ska bli trevlans!

Ska även måla naglarna idag, har längtat efter att göra det ett bra tag nu.. I love it.

Läste även ut världens bästa bok idag, Rubys blogg. Så sjukt jäkla bra. Jag hatar känslan när man läst ut en bok, man vill ha mer. Det är som.. Ja jag vet inte. Det är väl som med rökare. Dom måste röka. Jag måste läsa.

Ska fota lite så jag kan visa er lite nya bilder, har verkligen massvis utav inspiration för tillfället. Håller också på med massa på Polyvore (outfit-sidan ni vet?) som jag ska visa er så fort jag är klar!

Tehe, är på superduperhumör för jag har så mycket idéer och livet går så bra! Men när skolan börjar då kommer mitt braiga humör ändras på en gång, I hate school!

HA DET SÅ BRA FINISAR, PUSS PÅ ER!



Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0