So I travel back, down that road, wish she come back, noone knows...

HOLA!

Har varit superkul dag idag, var med Frida som igår! Vi snackade massor, höll på med våra mobiler, ya know!

Är inte taggad till skolan alls imorgon. Jag hatar skolan, jag hatar SO! SO kan gå och dö, skulle inte göra mig någonting. Så förbannat tråkigt och onödigt ämne. Hatar NO exakt lika mycket. Och vi har Idrottsläxa till på tisdag, jag hatar idrott. Jag ska bryta mina ben så jag slipper idrott och så fort jag slipper rullstol ska jag göra det igen, och igen och igen och igen tills skolan slutar, WOHO!

Men en sak som gör att jag orkar med skolan: 7 DAGAR KVAR TILL RHODOS! Gryyymt kul ju! Ska försöka lära känna någon denna vecka iaf, ska ha som i uppdrag att snacka med en varje dag mer än en gång. Jag hoppas att jag kan hålla detta för jag står inte ut med detta längre, jag och Sara blir så grymt.. Utfrysta? Inga vill snacka med oss och då går inte vi direkt fram och stör dom med att snacka?

Aja ska väl avsluta detta nu, can't wait for the blogg.se-app to come! Ifall dom nu ska komma. Ska kolla upp hur man fixar nytt abonnemang och sen lyssna på Just a dream ett par trehundragånger och seen stänger jag av datorn!

PUSS PÅ ER!




Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0