SKOLAN ÄGER!

Hejsansvejsan!

Skoldagen ägdeeee!

Det började med att jag knallade upp till bussen där Filip satt och vi snacka en stund tills typ fem bussar kom och vi ba WTF? Men vi hoppade på den längst bort och det var rätt! Helt ny fräsch buss. Nice!

Sen när vi kommit till Lillån ställde vi oss utanför läktaringången till Gympasalen och väntade. Jag, Vilma, Jessica, John-Erik, Bell, Sara och Emma stod på trappen och snacka och skratta och höll på. Sen blev vi insläppta och satte oss på läktaren och så snacka rektorn fast hon snackade så jäkla tyst så man hörde inte ett shiit, sen fick vi gå med våra klassföreståndare till vårat hemklassrum.

Sen skulle vi få våra skåp men när jag kom till mitt så hade någon satt ett lås där så då sa jag till min lärare och sen till sist fixade det sig så personen som hade satt låset där hade tagit bort det så jag kunde lägga in mina grejer där som jag släpat på hela dagen...

Efter det började dom gå igenom massa grejer, schema, information.. You name it. Sen åt vi lunch klassvis, LOL. Grymt disgusting mat.

Efter lunch så hade vi en rättså lång rast och sen hade vi NO med en utav våra klassföreståndare. Efter det hade vi SO och sen hade vi svenska och sen slutade vi fem över tre och då gick jag och Sara ut till Busshållsplatsen men det var ingen där så vi smsa Bell och Emma och frågade när dom sluta men dom hade redan slutat och vi frågade var dom var och dom hade gått ut till Länsbussarnas busshållsplats så vi gick dit och sa att busshållsplatsen var däruppe och då gick vi dit.

Sen satte vi oss på en bänk och snacka fast sen gick Emma och Bell för Bells mamma skulle hämta dom på coop. Sen kom tre bussar runt halv fyra men ingen gick till dit vi bor så vi fick vänta tio minuter och då kom den!

Grymt rolig skoldag var det iaf fast jag önskar att det bara var sjuor på skolan. Det skulle vara sjuuukt chill! Längtar inte tills imorgon då alla åttor och nior kommer, jag lovar att det aldrig kommer bli lika lugnt och skönt som det var idag..

Sen har vi skolfoto imorgon också. Andra dagen efter skolan börjar. Och vi har idrott den dagen så håret kommer ju verkligen vara vackert.. ÅHHHH.

Men nu ska jag gå, ciao.


Me today.


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0