Skola imorgon, holy s***!

Sorry att jag inte har uppdaterat men ni måste förstå, ville ta vara på dom sista dagarna på sommarlovet.

Jag kan fortfarande inte fatta att helvetet börjar imorgon igen.. Ofattbart.

I fredags kom mormor, moster och kusin och åt Risotto hos oss, namnam! Sen spelade jag och Isak sims hela kvällen typ.

Igår gjorde vi inte mycket har jag för mig. Eller jo! Vi åkte till IKEA och sötvaruhuset. Jag köpte en sänglampa och lite godis. Eller lite, haha.

Idag har jag myst i min Onepiece hela dagen, tvinga upp mig själv vid nio och det var iskallt härhemma! Kollade också på The last song med mamma, hon grät när pappan blev inskickad till sjukhuset..

Kan fortfarande inte fatta att imorgon ska jag upp halv sju-sju och vid åtta ska jag stå uppe vid busshållsplatsen.. Helt freaking ofattbart!

Åt världens godaste baconinlindade kycklingfiléer i balsamsås, håhåhåhå! ♥ Direkt efter maten, tio över åtta exakt, duschade jag. Efter det tog jag body lotion på benen och satte sen på ett skydd på telefonen. Har ju inte dragit av det här skyddet som sitter på, haha. Så bytte till ett nytt idag då. Efter det satte jag i piercingen och sen fixade jag ledighetsansökan.

Och nu sitter jag här och tänkte uppdatera lite. Blir nog uppdatering efter skolan imorgon också!

Peace på er då.


Är lugn på utsidan men inombords råder det kaos just nu, är gryyymt nervös!


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0