MACAROONS!





Min dag i bilder typ!

Idag har jag fikat hos mormor & bakat macaroons med mamma! Vart suuuuuuuupergott och otroligt lyckat (i smaken) för att vara första gången! I utseendet.. Själva macaroonsen blev superfina men storlekarna vart lite konstiga för vi hade ingen sprits(er?) så vi fick använda en vanlig plastpåse med en sprits-grej längst ner och sen paja den så då gjorde mamma några med en sked och dom blev otroligt stora.. Sen tog hon en vanlig påse och klippte hål i den och så använde vi den. Första marängsmeten blev inte så bra heller, höhö...

Men det blev som sagt sjukt lyckat för att vara första gången! Kanske tidsinställer några inlägg inatt, who knows? Beror på hur länge jag orkar vara vaken för snart ska jag pallra mitt feta arsle till TVn hade jag tänkt för att titta på två episoder utav South park fast i den första reklamen i andra avsnittet stänger jag alltid av och går och lägger mig. Haerlig rutin.. Längtar inte tills skolan börjar. Jag älskar att vara ledig.

Jag önskar att man kunde välja mellan att jobba eller gå i skolan. Då skulle jag välja jobba. Tänk vad kul det skulle varit då! Välja precis vad man ville jobba med och liksom att få göra det man älskar varje dag, tänk vad kul! Skolan är inte direkt något jag älskar..

Jaja sistaahs and brothaaas i'm going to the TV now so I guess that i'm not going to write some timeinställda posts to you today but maybe tomorrow or maybe I don't timeinställa posts at all? Well I have to go now, PEEEACE!


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0