Macarooningredienser, storstäda rummet, almanacka..

Hello darlings!

Är på strålande humör just nu, livet är på topp! I guess, haha.

Igår storstäda jag och mamma mitt rum, dammat av (vilket jag aldrig gör så nu ska jag börja med det..), rensat lådor, putsat speglarna, m.m. Det var iaf. ganska kul, men det var väl bara för att vi var två..

Härom dagen köpte vi även en jättefin almanacka till skolan börjar och man kan byta omslaget på den, alltså skriva ut en egen bild, så jag ska skriva ut en bild på Bieber så kan jag ha den! Sen kan man även byta baksidan så där ska det också vara Bieber! Bieberfever u know!

Idag köpte jag ingredienser till macaroon (marängbakelser, pyttesmå!) som jag och mamma ska baka någon dag. Köpte även andra bak-grejer, jag älskar att baka! Så vi köpte tre paket skollade (skållade?) mandlar, tre olika hushållsfärger (röd, blå, grön), ägg, vetemjöl, florsocker med chokladsmak, kakao, socker, m.m.

Idag ska jag också på kalas hos min kusin Marcus och imorgon ska jag på kalas hos min käre kusin Frida! Hon fyllde 14 år för några dagar sen, fjååååårtis! Hahaha.

Ibland höll jag på att skriva, JÄMT är det skönt att ha släkten alltså! Hade inte släkt existerat hade jag inte haft Frida, hon är mitt allt i stort sett! Jag har inte många vänner, jag har två som jag umgås med. Och en utav dom är Frida. Hon finns alltid i vått och torrt, hon är den bästa kusin man kan önska sig. I LOVE U! ♥

Jag lovar att jag ska börja blogga mer men när skolan börjar kommer jag sitta vid datorn kanske två-tre timmar om dagen för att jag inte har mycket för mig då fast i vanliga fall hade jag suttit uppåt fyra-fem timmar men nu är det ju sjuan, jag måste växa upp och skaffa ett liv + det är sjukt mycket läxor och prov. Nu i sommar har det gått massa dagar då jag inte ens tänkt på datorn och dagar då jag kanske satt i en halvtimma för att kunna läsa Bieb, Waytobieber, titta mina vänners bloggar + egoina och såklart blogga, fast inte jämt.

Men nu ska jag avsluta inlägget, puss på er!

(Skulle publicerats runt fem-tiden igår...)


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0