Idag & Igår

Hello darlings!

What's up? Själv har jag precis bakat chokladbollar, blev inte så jättefina men.. Haha. Mamma satte också upp min Dream-skylt över sängen förut, yaaay!

Igår så åkte jag och mamma och lämnade Frida (min kusin) och hennes föräldrar (alltså min morbror och hans fru) på tågstationen för dom ska till Rhodos, eller dom är nog framme nu!?

Sen efter det åkte jag och mamma till Ica maxi och köpte pennor, linjal, sudd och pennvässare till mig till skolan börjar samt spritspåsar så det blir lyckade macaroons nästa gång!

Sen på kvällen satt jag i fotbad och sen målade jag och mamma naglarna.

Det var nog allt jag hade tänkt att skriva, ska spela runescape med Isak sen ikväll, gääääsp. Jag vill inte men han får utbrott på mig ifall jag inte spelar det så.. Hehe.

Bilder kommer upp sen, orkar inte copyrighta dom nu. PUSS!


Lika snygg som Justin. ♥


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0