Be a loser cuz being cool is soo overrated.

Hej på er!

Har egentligen inget att skriva men har inget annat för mig så.

Åt lax förut, världens godaste, och efter det gick jag ut och cykla med Isak och det blev framsteg om man säger så. Efter 40 misslyckade försök lyckades han. Jag lärde han hur han börjar, han var inte så duktig på det. Han ramlade omkull hela tiden.

Kollade lite på snålvatten och jäkelskap också, grymt bra! Speciellt när Lennart sjunger när han är full, haha!

Men ja det blir väl spel sen väntar sängen.

PUSSPÅER!


(Det står Rachel för facebook lagga väl)


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0